BelgiŽ (Vlaanderen)

< popnieuws

RAG'N'BONE MAN IN VORST NATIONAAL OP 13 NOVEMBER

Het gaat bijzonder snel voor RagíníBone Man... Na een wereldwijde tournee trapt hij vol overgave de zomermaanden af met een langverwachte passage op Rock Werchter, op zondag 2 juli. De kolos met het gouden hart kondigt vandaag alvast de data van zijn aankomende Europese najaarstour aan. En ja: ook bij ons is een zaalshow gepland, op 13 november in Vorst Nationaal!

Rory Graham, alias RagíníBone Man, dť revelatie van de laatste maanden, is tegenwoordig voor niemand nog een onbekende. Met 'Skin' en uiteraard megahit 'Human' (6 weken op 1 in de Ultratop 50 eind 2016) veroverde hij met sprekend gemak de hele wereld. In ons land was de single goed voor dubbel platina, en haalde zijn gelijknamige debuutalbum goud binnen. Als zijn imposante figuur, baard of tattoos nog niet genoeg indruk maken, dan doet hij het wel met zijn stemtimbre, zijn talenten als componist en songschrijver, en zijn charisma. In april stond hij in ons land nog in een tjokvolle AB, waar hij een vijfsterrenshow liet optekenen. Nu keert hij dus terug om ook dit najaar een groot feest te bouwen met zijn Belgische fans. Dat doet hij deze keer op de planken in Vorst Nationaal! Wees op 13 november op de afspraak voor een weerzien met een rasecht soulfenomeen.

BelgiŽ (WalloniŽ) AustraliŽ Denemarken Duitsland Finland Frankrijk ItaliŽ Nederland Nieuw-Zeeland Noorwegen Oostenrijk Portugal Spanje Zweden Zwitserland
franŃaisenglish
PASWOORD