België (Vlaanderen)

< popnieuws

NOVASTAR OP 28 DECEMBER IN DE ANCIENNE BELGIQUE

Na twee sold out AB CLUB-shows & Rock Werchter récht naar het hoofdpodium van AB

WAT?
Weinig artiesten begrijpen beter hoe je de perfecte song schrijft dan Joost Zweegers alias Novastar. Voorbeelden genoeg: ‘Mars Needs Woman’, ‘Because’, ‘Lost & Blown Away’, ‘The Best Is Yet To Come’ en natuurlijk de bloedmooie klassieker ‘Wrong’. In ‘14 bracht Novastar met ‘Inside Outside’ zijn laatste studioalbum uit, dat zijn vierde top 2-album op rij werd in de Ultratop. Op dit eigenste ogenblik legt Joost Zweegers de laatste hand aan de nieuwe nummers die hij in de loop van dit jaar met ons zal delen. De gloednieuwe single ‘Home Is Not Home’, reeds bij de bovenste 40 van de Ultratip terug te vinden, doet alvast het beste vermoeden!

De twee geplande voorjaarsconcerten in de AB Club waren razendsnel uitverkocht en de plek deze zomer op het hoofdpodium van Rock Werchter is meer dan verdient. Fast forward naar eind december: klaar voor de enige indoor najaarsshow op het grote podium van AB? We herhalen ons, maar er razendsnel bij zijn is dus de boodschap!

VOOR FANS VAN?
The Beatles, Crowded House, The House Of Love, Ben Folds Five

België (Wallonië) Australië Denemarken Duitsland Finland Frankrijk Italië Nederland Nieuw-Zeeland Noorwegen Oostenrijk Portugal Spanje Zweden Zwitserland
franÁaisenglish