BelgiŽ (Vlaanderen)

< popnieuws

ARSENAL ZATERDAG 13 JULI IN OLT RIVIERENHOF ANTWERPEN

Arsenal doorbrak eind 2017 een periode van stilte met single 'Amplify' (die hun zesde Ultratop 50-hit werd), vier uitverkochte AB's en een topconcert in de Flame van de Warmste Week. Spreken van een terugkeer was echter uit den boze. Het was de start van iets nieuws. De geboorte van Ďle nouveau Arsenalí, met bijhorende nieuwe sound. ďAls we met Arsenal nog iets wilden bereiken, moesten we op een totŠŠl nieuwe manier werken. Alles moest anders. Vandaar dat we naar Nigeria zijn getrokken, om volop te experimenteren met onze ritmes,Ē aldus Hendrik Willemyns. Begin 2018 kreeg de nieuwe gedaante van Arsenal nog meer vorm met de release van album ĎIn The Rush Of Shaking Shouldersí, hun vijfde opeenvolgende top 5-album in de Ultratop met een piek op 2. En dat Ďle nouveau Arsenalí stevig swingt, daar kon u vorig jaar o.a. van getuigen op de wei van Rock Werchter en in een volle Lotto Arena.

Ook 2019 heeft heel wat moois in petto voor Hendrik Willemyns en John Roan. Eind april verschijnt een langspeelfilm en een boek, beide van de hand van Hendrik, en nu al brengen ze fijn concertnieuws. Eerder bevestigden ze al hun komst naar Werchter Boutique, waar ze de affiche sieren samen met o.a. Fleetwood Mac. Vandaag voegt de band nog een zomerconcert toe aan de agenda. Arsenal brengt zijn swingende sound en exotische feel-good-vibes op zaterdag 13 juli naar het OLT Rivierenhof. Tickets voor dat concert zijn beschikbaar vanaf vrijdag 15 maart om 12u30.

BelgiŽ (WalloniŽ) AustraliŽ Denemarken Duitsland Finland Frankrijk ItaliŽ Nederland Nieuw-Zeeland Noorwegen Oostenrijk Portugal Spanje Zweden Zwitserland
franŃaisenglish
PASWOORD